T'interessa

Banner Bandera Europea

Vídeo presentació

Agenda Digital de la Comunitat Valenciana

Botón Descargas

Notícies

Ves enrere L’IVACE col·labora en l’edició d’una guia per a adaptar el web de les empreses als mercats internacionals

L’IVACE col·labora en l’edició d’una guia per a adaptar el web de les empreses als mercats internacionals

L'IVACE col·labora en l'edició d'una guia per a adaptar el web de les empreses als mercats internacionals

IVACE Internacional ha col·laborat en la posada en marxa d'una guia que ajudarà les empreses a adaptar el seu web als mercats internacionals.

L'edició d'esta guia sorgix de les tutories de màrqueting digital desenrotllades per IVACE Internacional, a través de les quals les empreses disposen d'experts en posicionament internacional que els ajuden -en un període de sis mesos- a optimitzar el seu web i confeccionar el seu propi pla de màrqueting digital en funció dels objectius, els mercats prioritaris i els recursos.

La directora general d'Internacionalització, Mar Casanova, ha explicat: "la guia per a adaptar el teu web als mercats internacionals -que les empreses es poden descarregar gratuïtament- sorgix precisament d'este programa, ja que una de les empreses tutores -Connext- plasma la metodologia que utilitza en les seues tutories per a assessorar les empreses".

A més, arreplega les conclusions que ha tret del seu pas per este programa i fa un recorregut per tots els aspectes que les empreses han de tindre en compte per a desenrotllar un pla de màrqueting eficaç en els mercats exteriors.

Mar Casanova ha explicat: "IVACE Internacional coordina diferents activitats i jornades des de 2010 en matèria de màrqueting digital amb l'objectiu de facilitar a les empreses el coneixement de tot el potencial de ferramentes digitals i fomentar-ne l'ús en les seues respectives estratègies d'internacionalització".

"Les noves tecnologies formen part imprescindible del procés d'internacionalització de les empreses. Unes tecnologies -com ara Internet- que tenen un enorme potencial com a canal de comunicació, promoció i venda internacional. Per això donem suport a les empreses per a aprofitar este potencial", ha indicat.

Quan una empresa es proposa fer el salt al mercat internacional, Internet es convertix en una gran ferramenta per a amplificar la presència de la marca en el país. Una adequada estratègia en línia pot suplir la falta de recursos i infraestructures en els nous països d'implantació de la companyia i obrir-li les portes del nou mercat.

En este sentit, Mar Casanova ha assenyalat: "la pàgina web és una peça fonamental en la creació d'una imatge d'empresa que responga als interessos i a l'estratègia d'esta en els mercats exteriors. En esta guia es fa un repàs -amb un enfocament pràctic- de l'anàlisi del portal, els objectius, les estratègies, la metodologia o l'execució de l'adaptació del web a cada un dels mercats".

Oberta la inscripció del programa de Màrqueting Digital

Amb l'objectiu d'impulsar la promoció i comercialització internacional dels productes i servicis de les empreses de la Comunitat Valenciana a través d'Internet, IVACE Internacional obri la inscripció de la tutoria en Màrqueting Digital Internacional, EXPORNET en l'edició 2015.

Les empreses ja poden sol•licitar la inscripció a este programa que els permet disposar d'un expert en màrqueting digital durant 6 mesos, per a optimitzar el seu web i confeccionar el seu propi pla d'accions digitals en funció dels objectius, els mercats prioritaris i els recursos.

Al llarg d'estos últims anys, a través d'este programa s'ha donat suport al desenrotllament de més de 80 projectes.

Este programa té el cofinançament de l'IVACE i del Fons Social Europeu, per la qual cosa l'empresa paga únicament un 10% del cost del programa. Este programa es completa amb la realització de tallers amb un enfocament molt pràctic.